Na úvod

S myšlienkou vytvoriť si vlastný knižný blog som sa pohrávala už niekoľko rokov (veľmi dlhých rokov). Za ten čas som prečítala obrovské množstvo kníh a akosi stále nenabrala odvahu podeliť sa o svoje dojmy z čítania.

No dnes som tu a rada by som odštartovala svoju kariéru knižnej recenzentky.
Keďže som v tomto obore nová a zatiaľ som ešte žiadne recenzie nepísala, tak budú možno trochu kostrbaté a mätúce, ale budem sa veľmi snažiť zlepšovať.

V prvom rade sa tu posnažím pridať recenzie na knihy, ktoré som čítala v poslednej dobe. 

Nespolupracujem so žiadnym vydavateľstvom a preto si musím počkať, kým sa knihy, ktoré si chcem prečítať objavia  v mojej milovanej mestskej knižnici (ktorú navštevujem veľmi často a tety sa možno trochu čudujú) alebo kým sa neodvážim si ich zadovážiť, takže budem pridávať recenzie na knihy nejakú tu dobu po ich vydaní.

Verím, že sa vám tu bude páčiť a že môj knižný blog navštívite aj nabudúce.

Komentáre